PTA-Koordinator til TPM-vedligehold
Vil du arbejde med TPM-vedligehold (Total Productive Maintenance) i en miljøvirksomhed og sikre forberedelse og implementering af en ny strategi for TPM-vedligehold på vores kommende fabrik? Så har vi lige nu en ledig stilling som PTA-koordinator.
Vi er ved at bygge en ny fabrik i Fredericia, som skal erstatte vores fabrik i Løsning i løbet af 2025. Vi har allerede en ny fabrik i Høje Taastrup, og det er vedligeholdelsesstrategien ned TPM-vedligehold herfra, der skal udvikles og implementeres på den nye fabrik samt på vores pantstation over hele landet.
Stillingen er i baseret i Høje Taastrup, men du må forvente en vis rejseaktivitet til specielt Fredericia i forbindelse med etableringen af den nye fabrik.
Jobbet er varierende mellem praksis i værkstedet og systematisk at kunne gennemføre planlægning og risikovurdering på kontoret med fokus på øget oppetid og lagerstyring.
Dine arbejdsopgaver:
- Indføre konceptet TPM-vedligehold med risikovurdering af produktionsudstyret.
- Reservedele til lageret baseret på risikovurdering.
- Kontakt til leverandører for tilbud på reservedele, og afgive ordre.
- Vedligehold (forebyg, tilstandsbaseret, nedbrud) af udstyr baseret på risikovurdering.
- Planlægning af større vedligehold, pre-service og inspektioner.
- Årsagsanalyser ved nedbrud på produktionsudstyret.
- Understøtte vedligeholdelsesafdeling med teknisk viden og assistance.
- Implementer data for oppetid og ugentlig opfølgning.
- Understøtte driften med tekniske rengøringsvejledninger.
Din baggrund:
- Du har formentlig en teknisk uddannelse som fx maskinmester, automationstekniker, eller lignende. Vigtigst er det, at du har motivationen til at arbejde systematisk med forebyggende vedligehold, og gerne TPM-vedligehold.
- Erfaring med risikostyring og vurdering af produktionsapparatet.
- Erfaring med risikostyring og udvælgelse af nødvendige reservedele til lager.
- Du er en erfaren person med stor teknisk forståelse, og kan begå dig som sparringspartner i tekniske spørgsmål for vedligeholdelsesafdelingen.
- Du kan samle interessenter for organisationen, og sikre en afstemt planlægning af forebyggende vedligehold og reservedele.
Din Profil:
- Er systematisk i din tilgang til jobbet.
- Er nysgerrig på løsninger og teknik.
- Har et planlæggergen, men får også ting til at ske i praksis.
- Er team player
- Er fleksibel
- Tænker sikkerhed er første prioritet.
Vi tilbyder:
- Introduktionsplan for tiltrædelse og introduktion til jobbet.
- Uddannelsesplan internt/eksternt.
- Gode kollegaer – pt. 3 andre PTA-medarbejdere på 2 lokationer.
- Et spændende job som spænder vidt i organisationen med stor berøringsflade.
- Du bliver en del af en uformel, dynamisk og rummelig arbejdsplads med gode udviklingsmuligheder, fagligt som personligt.
Det kan du forvente af os:
I Dansk Retursystem er vi alle med til at gøre en forskel for klima og miljø. Vi henter og sorterer tomme flasker og dåser med pant og sørger for, at de bliver genanvendt til nye. Og vi arbejder hver dag på at mindske vores CO2-aftryk.
Vi er en virksomhed med fokus på et trygt og sikkert arbejdsmiljø, hvor du altid kan få hjælp af dine kollegaer. Vi har respekt for hinanden og vi vil gerne have det sjovt.
Vi har en stærk og mangfoldig kultur. Vores medarbejdere er vant til at tage ansvar og finde løsninger, så du får både indflydelse og frihed i jobbet. Samtidig er der plads til forskellighed. I 2023 vandt vi en pris som Danmarks bedste arbejdsplads til inklusion, så vi gør, hvad vi siger.
Ansøgning:
Send mig dit CV - Ansøgningsfristen er 29. februar 2024.
Der afholdes løbende samtaler, og vi forbeholder os retten til at afslutte processen før tid, når vi finder den rette kandidat.
Tiltrædelse er snarest muligt.
I Dansk Retursystem vil vi behandle din ansøgning individuelt og med respekt, og du vil opleve fuld fortrolighed i hele rekrutteringsprocessen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teknisk chef Michael Heegaard på telefon 24785235. Du skal være indstillet på at gennemføre en personlighedstest.
Mere om os:
Dansk Retursystem en non-profit miljøvirksomhed baseret på cirkulær økonomi. Vi driver det danske pantsystem og indsamler hver eneste dag over 5 millioner tomme flasker og dåser. Vi gør det sammen og er i alt ca. 435 ansatte. Vi er certificeret ’Great Place to Work’ som anerkendelse af en god arbejdspladskultur med tilfredse medarbejdere. Læs mere om vores arbejdsplads på https://danskretursystem.dk/job-karriere/
Dansk Retursystem A/S
Erik Husfeldts vej 1
2630 Taastrup